Deň Vody 2010
Dňa 22. marca 2010 sme slávili veľký environmentálny sviatok – DEŇ VODY. Pre všetky ročníky sme do rozhlasu pripravili reláciu k tomuto sviatku, ktorá bola odprezentovaná žiakmi ôsmeho ročníka (Dominikom Toráčom a Katarínou Krištofovou z 8.A triedy) práve v deň sviatku.
Tento rok sme sa sústredili v rámci Dňa vody na žiakov tretieho ročníka. Každá tretiacka trieda absolvovala 22.3. hodinu o vode. Po úvodnom slove prišla na rad prezentácia (teória) venovaná vode, kde sa žiaci dozvedeli aké sú skupenstvá vody, čo je to kolobeh vody, ako je voda vzácna, ako ju znečisťujeme a plytváme ňou a ako by sme si ju mali vážiť a ochraňovať.
Po prezentácii každý žiak dostal dva pracovné daltonské listy (jeden zo Slovenského jazyka a druhý z Matematiky), ktorých hlavnou témou bola voda. Po vypracovaní a kontrole daltonských listov (pri kontrole pomohli členky environmentálneho krúžku Kvapky) boli odmenení žiaci vecnou cenou za bezchybné vypracovanie a každý žiak bol odmenený medailou ku dňu vody. Počas práce detí na daltonských listoch boli premietané prezentácie s tematikou vody a s príjemnou ukľudňujúcou ezoterickou hudbou. Ak žiaci skončili prácu skôr, mali možnosť sledovať ďalšie prezentácie poskladané z obrázkov zvierat, rastlín, prírody a podôb vody.
Deťom sa hodina páčila, všetci odchádzali spokojní a bohatší nielen o ceny, ale i o nové poznatky.
Tento rok sme sa sústredili v rámci Dňa vody na žiakov tretieho ročníka. Každá tretiacka trieda absolvovala 22.3. hodinu o vode. Po úvodnom slove prišla na rad prezentácia (teória) venovaná vode, kde sa žiaci dozvedeli aké sú skupenstvá vody, čo je to kolobeh vody, ako je voda vzácna, ako ju znečisťujeme a plytváme ňou a ako by sme si ju mali vážiť a ochraňovať.
Po prezentácii každý žiak dostal dva pracovné daltonské listy (jeden zo Slovenského jazyka a druhý z Matematiky), ktorých hlavnou témou bola voda. Po vypracovaní a kontrole daltonských listov (pri kontrole pomohli členky environmentálneho krúžku Kvapky) boli odmenení žiaci vecnou cenou za bezchybné vypracovanie a každý žiak bol odmenený medailou ku dňu vody. Počas práce detí na daltonských listoch boli premietané prezentácie s tematikou vody a s príjemnou ukľudňujúcou ezoterickou hudbou. Ak žiaci skončili prácu skôr, mali možnosť sledovať ďalšie prezentácie poskladané z obrázkov zvierat, rastlín, prírody a podôb vody.
Deťom sa hodina páčila, všetci odchádzali spokojní a bohatší nielen o ceny, ale i o nové poznatky.